فیسبوک ثبت اختراع را برای سیستم صوتی محیط ثبت کرد: خوشحال باشید که آنها گفتند که از آن استفاده نمی کنند
حالا این کنجکاوی به نظر می رسد یک شرکت برای ثبت اختراع ثبت می کند برای سیستمی که هرگز قصد استفاده از آن را ندارد. چرا زحمت؟ فیس بوک ، شرکتی که ثبت نام کرده است ، دلایل خود را دارد اما ابتدا به ما اجازه دهید ببینیم این حق ثبت اختراع چیست. فیسبوک با استفاده از سیگنال های نامفهوم که از طریق یک تلویزیون پخش می شود ، حق ثبت اختراع را در تلفن هوشمند خود ثبت کرد.
راشل انگلستان ، Engadget گفت: این حق ثبت اختراع در مورد نرم افزار است كه به تلفن های هوشمند اجازه می دهد تا هنگام شنیدن پیام های پنهان در تبلیغات تلویزیونی ، ضبط را شروع كنند . سر و صدای محیط می تواند اطلاعاتی را که مشاهده می کنید و واکنشهای شما به تبلیغات ارائه می دهد.
فیس بوک برنامه ثبت اختراع (ارسال شده در اواخر سال 2016) را برای روشن کردن میکروفون هوشمند برای ضبط "صدای محیط" و ارسال مجدد آن به فیس بوک ارسال کرد. "این اساسا ارائه فیس بوک ضبط پاسخ خود را هنگامی که یک آگهی خاص می آید در تلویزیون، گفت:" عدنان فاروقی در رونمایی . "اگر هیچ پاسخ شنیداری به تبلیغ ندهید ، از صدای ضبط شده محیط نیز مشهود خواهد بود."
استیون ملندز در شركت Fast به توضیحات اضافه كرد ، كه "اساساً تلفن شما یا دستگاه دیگری از طریق بلوتوث یا سیگنال های دیگر می تواند نزدیك تلویزیون روشن شما باشد و قطعه های صوتی كوتاه را ضبط می كند." الیویا سولون در گاردین "اثر انگشت صوتی" تعبیه شده در تبلیغات تلویزیونی را توصیف کرد. این موارد برای گوش انسان قابل شنیدن نیست ، اما باعث می شود تلفن میکروفون را روشن کند و صدای محیط مورد نظر را ضبط کند.
این تبلیغات و پخش برنامه ها چگونه سود خواهد داشت؟ "نمایش ها و تبلیغات تلویزیونی می تواند شامل سیگنال های دارای سطح بالا باشد که دقیقاً چیزی را که مشاهده می کنید مشخص می کند ، و این داده ها می توانند به" سرور مرکزی "برای" به روز رسانی نمایه های افراد از افراد "در خانه شما فرستاده شوند تا بتوانند کاربران را با شخصی بهتر هدف گذاری کنید. طبق برنامه ثبت اختراع ، محتوا ".
پمپ وکیوم آبی خلاء پیچ را انتخاب کنید
سام Machkovech ، Ars Technica ، فقط در مورد چگونگی اجرای این ایده می تواند رفتار مشاهده را نشان دهد. "برنامه سپس این سر و صدای محیط ضبط شده را گرفته و آن را در جستجوی" ویژگی صوتی "که در بسیاری از قسمت های ثبت اختراع به عنوان" صدای مدوله شده با فرکانس بالا "توصیف شده است ، تجزیه و تحلیل می کند .
وی گفت که این فرکانس نامفهوم یک هدف دارد ، برای تعیین اینکه آیا یک بیننده مطالب کامل یا حداقل قابل توجهی از مطالب مانند تبلیغات را می شنود یا خیر ، و انتقال آن اطلاعات به فیس بوک. به عنوان مثال ، وی گفت: با اشاره به حق ثبت اختراع ، شکاف های کاملاً به موقع در یک نمونه صوتی با فرکانس بالا به فیس بوک می گوید که بیننده تلویزیون با نصب یک مسدود کننده ، این تبلیغ را رد می کند.
بگو چی؟ میکروفون هایی که باعث ایجاد زبانه در کاربران فیس بوک می شوند؟ سایتهای تماشای فناوری از جمله Ubergizmo در پاسخ فیس بوک به خبر چنین حق اختراعی خبر دادند. فیس بوک اعلام کرد که هرگز قصد ندارد از فناوری ای که می خواهد ثبت اختراع کند استفاده کند.
هوم پس چرا برای ثبت اختراع برای فناوری که اصلاً قصد اجرای آن را ندارد ، به دردسر می خورید؟ "این یک امر عادی به ثبت اختراعات فایل به است جلوگیری از فیس بوک VP و معاون مشاور عمومی آلن حقیقت گفت از شرکت های دیگر." "فناوری موجود در این حق ثبت اختراع در هیچ یک از محصولات ما گنجانده نشده است و هرگز چنین نخواهد بود."
ثبت اختراع توسط فیس بوک در دسامبر 2016 ثبت شد و تاریخ انتشار ماه گذشته است که در 14 ژوئن.
فیسبوک ثبت اختراع را برای سیستم صوتی محیط ثبت کرد: خوشحال باشید که آنها گفتند که از آن استفاده نمی ک
50 سال پس از کنکورد ، ایالات متحده آمریکا به آینده مافوق صوت نگاه می کند
ثبت ,، ,اختراع ,فیس ,بوک ,های ,ثبت اختراع ,فیس بوک ,حق ثبت ,می تواند ,می کند